DS No 8 – Francia villanyautó, prémium stílusban Mi is az a DS No 8? A DS No 8 egy elegáns, méretében a nagyobb kategóriába sorolható, részben SUV-ra emlékeztető elektromos ötajtós modell, amely a francia DS márka legújabb villanyautós megol...
Új szintre lép a Toyota bZ4X – Erősebb, nagyobb, kalandvágyóknak tervezve A Touring változat friss külsőt, erőteljes hajtást és extra csomagteret kínál A Toyota új szintre emelte elektromos bZ4X modelljét a Touring változattal, amely erősebb...
Audi e-tron GT quattro (2025): új belépőmodell akár 576 lóerővel Erősebb alapváltozat, mint valaha Az Audi új belépőmodellt mutatott be az e-tron GT modellcsaládon belül. A széria „quattro” változat induló ára 88 555 angol font, amely...
Chevrolet Corvette C8 (2026) – Új belső tér és modernizált kezelőszervek Nyitottabb utastér: búcsú a „gombok falától” A Chevrolet frissítette a C8 Corvette belső terét a 2026-os modellévre. Az egyik legfontosabb változás, hogy eltávolították...
Tesla Supercharger díjak és töltési költségek 2025-ben Mi az a Tesla Supercharger hálózat és miért jó? Gyakorlatilag amióta a Tesla autót gyárt, azóta (valójában már korábban, 2012 év végétől) létezik a cég villámtöltő hál...
Smart #5 Brabus: Elektromos SUV brutális teljesítménnyel A Smart legújabb modellje, a #5 Brabus nemcsak dizájnjával, hanem elképesztő teljesítményével is komoly figyelmet követel magának. Az új elektromos SUV egyaránt célozza meg a technológiár...
Lotus Emeya: Luxus, teljesítmény és technológia egy elektromos GT-ben Bevezetés A Lotus Emeya érkezésével a márka jelentős átalakuláson megy keresztül. Míg korábban az Exige és az Elise könnyű sportautóit kínálta, az új modell egy tisztán el...
Első pillantás a sportos elektromos Skoda Elroq vRS változatára A Škoda bemutatta az új, vRS változatot a teljesen elektromos Elroq kompakt SUV-jából, amely élénk zöld színben is elérhető lesz. Az új verzió több olyan fejlesztést is tartogat, a...
2025-ös Nissan Leaf Bár a Nissan Leaf az egyik legrégebbi akkumulátoros elektromos jármű a piacon, még mindig jó választás lehet egyes vásárlók számára, annak ellenére, hogy elavultnak számít. Ez az egyik legkedvezőbb árú elektromos autó...
A Mercedes-Benz az első autógyártó, amely engedélyt kapott Németországban arra, hogy speciális jelzőfényeket használjon az automatizált vezetéshez. Ez az országos érvényű engedély egyelőre tesztelési célokat szolgál, és 2028 júliusáig van érvén...
2026 Mercedes-Benz CLA EV: Az új elektromos belépőmodell 349 lóerővel és innovatív technológiákkal A Mercedes-Benz belépő szintű modellje hamarosan a márka legfejlettebb elektromos autója lesz. A végleges gyártási változatban bemutatott 2026-os...
Volkswagen és Rivian: 5,8 milliárd dolláros stratégiai együttműködés az elektromos autózás jövőjéért A Volkswagen 5,8 milliárd dolláros befektetése a Rivianba komoly stratégiai lépés, amely a német autógyártó elkötelezettségét mutatja az elektr...
GWM Ora 03 GT – Stílusos újracsomagolás, de nem sportautó Ne tévesszenek meg a feltűnő lökhárítók, sportos felnik és a GT jelölés: az új GWM Ora 03 GT nem az Alpine A290 kihívója. Ez az Ora 03 új csúcsmodellje, amely for...
A legjobb élmény biztosítása érdekében olyan technológiákat használunk, mint a cookie-k az eszközadatok tárolására és/vagy eléréséhez.Ha beleegyezik ezekbe a technológiákba, akkor olyan adatokat dolgozhatunk fel ezen az oldalon, mint a böngészési viselkedés vagy az egyedi azonosítók. A hozzájárulás elmulasztása vagy visszavonása bizonyos funkciókat hátrányosan érinthet.
Működési Always active
A technikai tárolás vagy hozzáférés feltétlenül szükséges az előfizető vagy felhasználó által kifejezetten kért meghatározott szolgáltatás igénybevételének ehetővé tételéhez, vagy kizárólag kommunikáció elektronikus hírközlő hálózaton történő továbbításának végrehajtásához.
Preferenciák
A technikai tárolás vagy hozzáférés az előfizető vagy felhasználó által nem kért preferenciák tárolásának legitim céljára szükséges.
Statisztika
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Az a technikai tárhely vagy hozzáférés, amelyet kizárólag anonim statisztikai célokra használnak. Idézés, az Ön internetszolgáltatójának önkéntes hozzájárulása vagy harmadik féltől származó további nyilvántartások nélkül a kizárólag ebből a célból tárolt vagy lekérdezett információk általában nem használhatók fel az Ön azonosítására.
Marketing
A technikai tárhely vagy hozzáférés szükséges ahhoz, hogy felhasználói profilokat hozzanak létre reklámküldéshez, vagy hasonló marketing célból követhessék a felhasználót egy webhelyen vagy több webhelyen.