Renault Master E-Tech Electric L1H1 3.1T (2022.08 - 2024.06)
Renault Master E-Tech Electric L1H1 3.1T Töltő - TOP termékekÖsszes termék
Renault Master E-Tech Electric L1H1 3.1T töltés és töltési idő
7.4kW-os fedélzeti töltő
Az AC (váltakozó áram) töltési módszer az elektromos autók töltésének egyik leggyakoribb formája. Ha otthon is szeretnénk gyorsabban tölteni autónkat, akkor fali töltőt kell telepítenünk hozzá, mivel a háztartási konnektorral maximum 3,7kW-al tudunk tölteni. A töltési sebesség viszont nem csak a töltő teljesítményétől függ, hanem az autóban lévő fedélzeti töltő is korlátozza azt. Abban az esetben, ha nem vagy biztos a választásodban, akkor kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot.
Töltő típusa | Max. teljesítmény | Teljesítmény | Töltési idő Töltés sebessége | Töltés sebessége | Ajánlásunk |
Otthoni konnektoros töltés (2.3kW) | 230V / 1x10A | 2.3 kW | 25ó 45p 6km/h | 6km/h | |
1 fázis 16A (3.7kW) | 230V / 1x16A | 3.7 kW | 16ó 9km/h | 9km/h | |
1 fázis 32A (7.4kW) | 230V / 1x32A | 7.4 kW* | 8ó 19km/h | 19km/h | |
3 fázis 16A (11kW) | 230V / 1x16A | 3.7 kW | 16ó 9km/h | 9km/h | |
3 fázis 32A (22kW) | 230V / 1x32A | 7.4 kW* | 8ó 19km/h | 19km/h |
Villámtöltés (10% -> 80%)
A villámtöltés lehetővé teszi, hogy nagyobb utazásokat tehessünk meg az autónkkal, köszönhetően annak, hogy az akkumulátort gyorsan feltölti. Az autó akkumulátorának töltöttségi szintjétől és hőmérsékletétől függően a töltési sebesség változó lehet, de általában 10% és 80% között a leggyorsabb. Amikor az akkumulátor 80% körül van, jelentősen lelassul a töltés sebessége. A villámtöltés egyenáramon történik, mely angolul direct current, ezért nevezzük ezt DC (Direct Current) töltésnek.
Töltő típusa | Max. teljesítmény | Átlagos teljesítmény | Töltési idő Töltés sebessége | Töltés sebessége |
CCS (50 kW) | 22 kW* | 20 kW | 1ó 51p 57km/h | 57km/h |
CCS (100 kW) | 22 kW* | 20 kW | 1ó 51p 57km/h | 57km/h |
CCS (150 kW) | 22 kW* | 20 kW | 1ó 51p 57km/h | 57km/h |
Gyártás
Autó gyártója | Renault |
---|---|
Autó típusa | Master E-Tech Electric |
Erőforrás típusa | BEV |
Gyártás kezdete | 2022.08 |
Gyártás vége | 2024.06 |
Hatékonyság
Hatékonyság | 31 kWh/100km |
---|
AC töltés adatai
AC csatlakozó típusa | Type 2 |
---|---|
AC csatlakozó elhelyezkedése az autón | Elöl, jobb oldalt |
DC csatlakozó típusa | CCS |
Maximális AC töltési teljesítmény | 7.4 kW |
Legrövidebb AC töltési idő optimális töltővel (nem villámtöltővel) | 8ó |
Villámtöltés (DC) adatai
DC csatlakozó elhelyezkedése | Elöl, jobb oldalt |
---|---|
Maximális DC töltési teljesítmény | 22 kW |
DC töltési idő (10%-80%) | 1ó 51p |
DC töltési sebesség | 57 km/h |
Az autó műszaki adatai
Meghajtás | Elsőkerék meghajtás |
---|---|
Maximális teljesítmény (kW) | 57 kW |
Maximális teljesítmény (Le) | 77 Le |
Maximális nyomaték | 245 Nm |
Hajtás | Elsőkerék meghajtás |
Akkumulátor kapacitása | 52 kWh |
Akkumulátor használható kapacitása | 50 kWh |
Renault Master E-Tech Electric L1H1 3.1T hatótáv
meleg, enyhe időjárásban | 230 km |
---|---|
hideg időjárásban | 170 km |
meleg, enyhe időjárásban | 125 km |
---|---|
hideg időjárásban | 105 km |
meleg, enyhe időjárásban | 165 km |
---|---|
hideg időjárásban | 130 km |
Átlagos teljesen elektromos hatótáv | 150 km |
---|
Renault Master E-Tech Electric L1H1 3.1T méretek
Hossz | 5075 mm |
---|---|
Szélesség(visszapillantó tükrök nélkül) | 2070 mm |
Teljes szélesség | 2470 mm |
Magasság | 2307 mm |
Egyéb információk, adatok
Tengelytávolság | 3182 mm |
---|
Renault Master E-Tech Electric L1H1 3.1T fogyasztás
meleg, enyhe időjárásban | 217 Wh/km |
---|---|
hideg időjárásban | 294 Wh/km |
meleg, enyhe időjárásban | 400 Wh/km |
---|---|
hideg időjárásban | 476 Wh/km |
meleg, enyhe időjárásban | 303 Wh/km |
---|---|
hideg időjárásban | 385 Wh/km |
Átlagos fogyasztás | 333 Wh/km |
---|
Sebesség és gyorsulás
Végsebesség | 100 km/h |
---|
WLTP szerinti adatok
Hatótáv | 174 km |
---|---|
Jármű fogyasztása | 310 Wh/km |
Hatékonyság | 31 kWh/100km |
CO2 kibocsátás | 0 g/km |
Vegyes adatok
Ülések | 3 személy |
---|---|
Isofix | Nem |
Fordulási sugár | 12 méter |
EV Alváz | Nem |
Járműkategória | Nagy |
Tetőcsomagtartó | Nem |
Renault Master E-Tech Electric L1H1 3.1T értékelése